Wednesday Mar 15, 2023

معرفی شغل: برنامه نویسی فرانت اند با مرتضی شجاعی

دوره تجربه‌محور تولید محتوا و سئو در سایت کارنکن

======

یوتیوب کارنکن | اینستاگرام کارنکن

======

حامی این قسمت:

تکنولایف (کد تخفیف karnakon برای خرید تا پایان فروردین 1402 معتبر است)

======

یه قسمت متفاوت از پادکست کارنکن رو قراره بشنوید.

متفاوته چون قراره توی این قسمت یک شغل رو به صورت کامل معرفی کنیم. توی گفتگوهایی که تا الان توی کارنکن داشتیم بیشتر در مورد مسیر شغلی و شیوۀ فکر کردن آدمها باهاشون حرف میزدیم. اما به نظرم جای این گفتگوها هم خالی بود و البته که لابلای معرفی اون شغل از زبان یک آدم متخصص اون حوزه، حتما از تجربیاتش هم استفاده خواهیم کرد.

توی این گفتگوها فرض میکنیم شنونده از یه حوزۀ شغلی هیچ اطلاعی نداره و ما بهش بگیم، دقیقا باید چه چیزهایی رو یاد بگیره، از کجا یاد بگیره و بعدش چطور استخدام بشه و آیا میتونه به صورت دورکاری کار کنه و آیا میتونه درآمد دلاری داشته باشه و کلی سوال مرتبط دیگه رو جواب بدیم.

اگر عمری باشه و بتونم این گفتگوها رو بیشتر کنم، آدمها میتونن با شنیدن اونها با عناوین مختلف شغلی به خوبی آشنا بشن و گزینه های روی میزشون زیادتر بشه. تجربۀ برگزاری کلاسهای مسیر شغلی بهم میگه، اینکه آدمها شغلها رو به خوبی نمیشناسن، یک ضعف بزرگ و متاسفانه فراگیره.

اولین گفتگوی معرفی شغل رو با مرتضی شجاعی برای معرفی برنامه نویسی فرانت اند رفتیم، مرتضی در حال حاضر توی همین حوزه داره با یه شرکت غیرایرانی به صورت دورکاری کار میکنه و دمش گرم که از تجربیاتش گفت و البته کلی زحمت کشیده و به سوالات مخاطبان کارنکن روی ویدئوی یوتیوب هم داره جواب میده.

کیفیت صدا چون در قالب یه جلسۀ ویدئویی ضبط شده، به کیفیت قسمتهای اخیر کارنکن نیست، ولی توی قسمتهای بعدی معرفی شغل، حتما کیفیت هم بهتر میشه.

همین دیگه، بشنوید و به دیگران هم معرفی کنید و هر کامنت و پیشنهادی هم داشتید روی کستباکس یا یوتیوب بهم بگید تا بتونیم قسمتهای بعدی رو بهترش کنیم.

مخلص همۀ اهالی کارنکن.

========

 

سایت w3schools

کانال یوتیوب برنامه نویسی با ماش (ماش همدانی)

آموزش گیت و گیت هاب جادی

کانال یودمی ماش همدانی 

لینکدین مرتضی شجاعی 

 

Comments (0)

To leave or reply to comments, please download free Podbean or

No Comments

رادیو کارنکن

Podcast Powered By Podbean

Version: 20240320